Nachtmerrie

3 01 2008

Neen, een nachthengst. Erger dan Lord of The Rings, de demonen van Harry Potter of Alien van Sigourney. Erger dan dat.

Welke domme idioten werpen zich vrijwillig in het strijdgewoel ? Betreden, zonder inschatting van de risico’s de arena der solden ?
Geen enkele trui, broek of schoenenpaar is me die oorlog waard.

Luid roepend loop ik over de Meir : “Pas Op, Beware of the Solden ! Vrouwen en kinderen eerst. Breng jezelf in veiligheid !”
Molenwiekend met mijn armen, wijs ik iedereen de goede richting. Namelijk die van het openbaar vervoer, ondergrondse parkings en consoorten. Wat ben ik toch menslievend. Dankzij mij is de stad weer soldenvrij. Pfffieuw !

Acties

Information

4 responses

4 01 2008
Chris Dust

ZIJNT SOLDEN OFWA??

4 01 2008
tantieris

JAAAAAA !!!!

17 03 2008
I(k) meel da « Ziediswiedadieris

[…] op dat enkel het innerlijk en niet het uiterlijk telt. Het shoppingcenter is niet aan mij besteed, solden zijn de meest afgrijselijke dagen van het jaar. Mijn haar moet in niet-te-kammen-brushen-coupe […]

25 03 2008
Wijvenweek: shoppen « Ziediswiedadieris

[…] Solden zijn niet meteen mijn favoriete dagen. Shoppen doe ik wel tussen die afgrijselijke sperperiodes in. Ik GA ook nooit shoppen. Ik loop voorbij een winkel, bekijk de etalage en ga dan binnen om iets te kiezen dat daar in stond. […]

Geef een reactie

