BV

4 01 2008

Een scheut van bijna moederlijke trots schiet door me heen. Uitverkocht, het is volledig uitverkocht in de Standaard Boekenhandel. Over het antwoord moesten ze zelfs niet even nadenken. Nee, een onmiddellijke reactie kwam zeer gericht : “Is uitverkocht, mevrouw, volgende week komt het waarschijnlijk terug binnen.”

Het lag op mijn lippen om met eventuele chantage iets te bereiken. Maar aangezien hij zelf zo bescheiden is, zweeg ik maar.

Dat meisje wist wel niet dat ik haar een gehandtekend exemplaar had kunnen bezorgen. AHA ! Misschien was er dan voor mij nog wel een extraatje geweest, daar in de Standaard Boekenhandel.

Tja, zo’n BV in de familie, het staat best chic !


Acties

Information

7 responses

4 01 2008
Uw Moeder

Tiens, ik wist niet dat de Joeri familie van u was?

4 01 2008
tantieris

Jamaar, de Joeri heeft dat boekske niet geschreven …de auteur is diegene waar ik trots op ben. Trouwens, de Joeri roept wat te hard naar mijn goesting.

5 01 2008
Rikea

Héhé. Het jammere nieuws is dat het boek te laat in de winkel lag en de eerste oplage te klein was, maar dat kan een uitgeverij nooit voorspellen. Het goede nieuws is: er komt een tweede druk! Jolijt.

5 01 2008
niets.dan.vuur

Dusss .. Ik kan het boek voorlopig helemaal nbiet meer kopen? Nergens! Dju! Net nu ik eens tijd had om te winkelen!
Riiiiiiiik!

6 01 2008
Valerie

Mm kzou me dat ook moeten aanschaffen, ik begrijp tegenwoordig vaak niet wat in smsjes bedoeld wordt…

6 01 2008
Ziediswiedadieris

[…] Twee BV’s in de familie, dat staat toch wel chic ! […]

7 01 2008
Rikea

@ Vuur: Jawel, normaal gaan ze er nog wel een paar hebben hier of daar. ‘k Weet alleen niet waar. 🙂 En gij moet het zeker eens zien! Ah ja, ge weet wel waarom!

Geef een reactie

