Smachting

5 01 2008

In de schoonheid zit geen moed, geen kracht. Het is de lelijkheid die ontroert, die raakt. Zelfs een knappe man heeft lelijke trekjes, wat hem eens zo aantrekkelijk maakt.
Ondanks het feit dat ik leef voor happy endings, blijven de verdrietige me het meest bij.
Deze week was ik Cast Away op een Ladder 49. Het is weer een reden (alsof ik die nog nodig heb) om mijn geliefden te koesteren en hen gewoonweg te versmachten. Of liever … een warm bad van ware gevoelens aanbieden waarin ze zich kunnen onderdompelen. Mijn lief verzuipt soms, denk ik.😉


Acties

Information

Geef een reactie

