Verlangen

5 01 2008

Na al die jaren … nog steeds … Verdrinken in goesting.
Zijn oogopslag, zijn glimlach, zijn humor.
Hoe hij lacht en kijkt naar mij en wat ik doe.

Hoe zijn handen alles mooi maken en leven doet stromen.
Hoe hij me koestert.
En meedraagt, soms zelfs
verdraagt.

Af en toe bestaat de twijfel,
worden zekerheden overwoekerd
door woede en kwaadheid.

De passie vermoordt elke angst,
elke losse draad.

We leven en overleven
en blijven zoeken.
Want in de sterren kijken
in de wolken leven
niet altijd realistisch,
maar eeuwig trachtbaar.

Acties

Information

3 responses

5 01 2008
Karel Brits

Erg mooi. Ik word er even stil van.

8 01 2008
Xavez

‘tis deze post die me heeft overhaald om je blog aan m’n feeds toe te voegen. Prachtig :). Muisstil zelfs.

8 01 2008
tantieris

Dank je wel …

Geef een reactie

