Misses Boombastic

6 01 2008

Vandaag ontdekte ik wat mijn zus en ik nog meer gemeen hebben, buiten onze lengte. De manier waarop we op onze billen slaan in de maat van de drum, hoe we enthousiast worden op bepaalde nummers, hoe we met onze handen bewegen wanneer we dansen.

Natalia is absoluut niet mijn stijl, en na vandaag weet ik dat nog meer zeker of zekerder of hoe zeggen ze dat, maar ze is verdorie wel goed ! De Vlaamse Tina Turner is zij, al was het alleen al wat haar korte kleedjes betreft.

Shaggy kan niet zingen, maar door hem kwam er wel ambiance in de keet die Sportpaleis heet. En Vogue is meer mijn ding en dat hebben ze daar geweten.

Diegene die dat concert georganiseerd heeft is een vakman. De top van de Belgische concertenscene (hip, hip, hoera voor fff)

Twee BV’s in de familie, dat staat toch wel chic !😉

O ja, een tip voor allen die in de horeca willen : rondom het sportpaleis zoeken ze nog een goede kroeg waar je kan doorzakken. Zus en ik zijn DRIE keer vriendelijk gezocht het pand te verlaten omdat ‘men ging sluiten’. Ik was om half 11 thuis !!!!


Acties

Information

3 responses

8 01 2008
xixarro

Zeker dat ze gingen sluiten? Of wilden die kroegbazen gewoon geen Nathaliafans binnenlaten?😉

8 01 2008
tantieris

Stel je voor dat dat de reden was !? Ai ai ai !😉 hahaha

22 01 2008
Estafette-stokje « Ziediswiedadieris

[…] het ook wel weer pijn doet. Maar de kracht die ik altijd ervaar na een optreden (zelfs ééntje van Natalia ), is me alles waard. Muziek is lijden en afzien om dan jezelf weer helemaal te vinden, bij elke […]

Geef een reactie

