Domdoen

7 01 2008

“Ooo, ik was het helemaal vergeten. Ai, ik heb geen opvang. Tja, ik zal proberen wat later te komen.”

Het grote zwarte kruis op mijn voorhoofd verschijnt. De hele wereld lijkt te kunnen zien dat ik lieg, liegde, loog, gelogen heb. Ik heb geen zin. Totaal geen zin om mijn hoofd te laten verschijnen op de jaarlijkse verplichting die er dit jaar eigenlijk geen is.

Toch kriebelt het om mezelf in mijn lange slanke benen op mijn knappe, gestrikte fuck-me-botjes te laten paraderen door de refter. Tussen de chateau migraine en de kleffe hapjes door.  Met een tandpasta-smile, golvende lokken en gedeodorante oksels.

Ik ga net iets te laat komen. Midden in de speech. Dan ziet iedereen me staan.

Mmm, er glipt toch nog wat frustratie door de woorden. Even bij stil staan. En plaatsen … juist plaatsen.

Acties

Information

Geef een reactie

