Protest …

9 01 2008

Luidkeels protest. Met stemverheffing.
“Ik wil NU een boterham met choco !”
“Neen, jongen, eerst een boterhammetje met kaas of vlees.”
“Puh …”
Armen over elkaar. Donderwolk op zijn snoet.
“Dan mag jij niet naar mijn feestje komen.

Is blijkbaar het laatste nieuwe argument op school. Dreigen, dat zal helpen, ja ?!
Als ik haar maar klein krijg, dan geeft ze wel een boterham met choco. NU !

Niet dus. Geen krimp. Ik geef niet toe. Ik moet pedagogisch verantwoord leren eten. Niet te veel zoet, vlees en kaas vergezeld van bruin brood. Ja, ik ben een goede moeder.

Ik vraag me wel af hoe lang het gaat duren eer hij doorheeft dat ik zelf elke morgen slechts 1 boterham eet.
Met choco, weliswaar….


Acties

Information

4 responses

9 01 2008
wahmama

jij eet tenminste smorgens, ik niet🙂 en maar roepen dat ze moeten dooreten. Pedagogisch niet echt verantwoord🙂 Ik mag ook niet naar hun feestjes, zullen we dan samen maar een feestje geven waar zij nier naartoe mogen komen? ha!🙂

9 01 2008
drun

Heh, bizar, Wolf heeft daar eigenlijk nooit spel van gemaakt. Aangezien hij ’s morgens maar een boterham eet, mag dat zelfs eentje met choco zijn, maar dan nog gaat hij eerst automatisch naar kaas, smeerkaas of salami of zo. En dat leer ik hem echt niet af :-p

Hij gaat trouwens veel meer voor de honing of de hagelslag of de speculoosjes.

Succes ermee trouwens. Hoe oud is hij?

9 01 2008
tantieris

@wahmama : Goed idee ! Doen we gewoonweg😉
@drun : Tja, hij is vier een een half en net zo’n zoetebek als zijn moeder. Als het aan hem lag, at hij wel 4 boterhammen met choco achter elkaar.

15 01 2008
Protest gedaan ? « Ziediswiedadieris

[…] in Tantieris Vanmorgen vroeg hij het. De gevreesde vraag. Mijn antwoord was gelogen. Schandalig, maar ik loog. Vanuit mijn overtuiging, als dat al enigszins […]

Geef een reactie

