Sensueel ?

16 01 2008

Met trefzekere hand schuift hij het in mijn richting. Zijn andere hand onder mijn kin, echter zonder me aan te raken. Zijn pretoogjes dichtbij, zijn glimlach overtuigt me mijn mond te openen. Ik sluit mijn ogen, wacht op het contact. Dan voel ik het zilte vocht binnenglijden, ik slik en slik …

Een oesterkoning heeft me overtuigd om oesters te eten. Terwijl ik al jaren vind, dat het op iets lijkt dat iemand al eens gegeten heeft en daarna in een schelp gespuugd.

Maar als een gebronsde god met lichtbruine krulletjes en lichtjes in zijn ogen je wil verleiden, tja … wat doet elke rechtgeaarde vrouw dan ? Slikken, natuurlijk ! En genieten !


Acties

Information

2 responses

17 01 2008
Stientje

Ik kreeg er gelijk goesting in! 😉

17 01 2008
tantieris

Dat had ik van u wel verwacht, Stientje !🙂

Geef een reactie

