19 01 2008

Terwijl ik, frisgewassen in een schitterende thermostatische douche, geniet van mijn Chanelboek in een prachtig luxueuse sofa, kijk ik naar het grote chique bed dat ikzelf, geheel volgens de regels van de kunst, opdekte.

Ik luister naar Lene Marlin op de nostalgische radio. Ik hoor mijn lief in diezelfde douche bijna vrolijk opstaan. De lege wijnglazen staan op het Indische nachtkastje. Mijn 75 (te veel) meegebrachte boeken en manliefs PC-magazine vergezellen hen.

Het is lekker warm, ik ruik heerlijk en plots glijdt 1 traan naar beneden.

Geluk !hoeve-de-haar-008.jpg

Blij dat ik mijn mascara nog niet opdeed.

Acties

Information

2 responses

21 01 2008
Christophe

Geluk kan zo heel soms eens in die details zitten hé.

23 01 2008
molady

waaaaw! chic hoor dat tutti frutti bed!

Geef een reactie

