Happy! Happy!

22 01 2008

Dus ik ga niet zeuren over de enorme hagel die gisteren onze tuintafel bekogelde.
Over het feit dat ik vanmorgen overslapen was.
Over de hoest die mij en mijn lief al drie dagen teistert.
Over zoonlief die zo slecht slaapt dat hij én ik er zeer chagrijnig van worden.
Neen …
ik wil het hebben over de prachtige wolkenlucht vanochtend. De lente zat erin.
Over de chat én het lieve mailtje van ene en andere vriendin.
Over muziek, muziek, muziek …

Mijn bijdrage aan de roze bril blog week (schitterend initiatief – There’s not enough love!) zal een hele week muziek zijn waar ikzelf ontzettend goedgezind van word. Vergeef me het hoge jaren 80 gehalte maar ondanks de afgrijselijke mode uit die tijd, kan de herinnering aan de muziek me nog steeds in hogere sferen brengen.

Vandaag dus als eerste:

Ik kan het van voor naar achter meezingen en had toen een complete crush wat de toetsenist betreft. (Was ook verliefd op Ernst van Doe Maar) Ik heb iets met toetsenisten, vandaar waarschijnlijk die man die al tien jaar in mijn bed ligt. (Mijn lief, dus)

Acties

Information

6 responses

22 01 2008
xixarro

Vette schijf!
Laat nog maar wat jaren ’80 komen!!! 😀

22 01 2008
tantieris

Morgen ! Morgen ! 😉

22 01 2008
voor gelukkige mensen « Babsie’s nachtgedachten

[…] 22, 2008 in ’t leven ‘t Is blijkbaar roze bril blogweek, lees ik bij tantieris. Mij valt het bij deze niet moeilijk om iets positiefs te bloggen: gisteren ben ik dank zij deze […]

22 01 2008
Menck

De jaren ’80 waren muzikaal effenaf prachtig. Doe mij maar meer van dit moois!

22 01 2008
klaproos

ahhhhhhhhhhhhhhhhhh
zie wie dat hier is:-))

ik moet even je log lezen tantieris, maar de reactie heb je vast in de pocket 🙂

totaal nieuwe outfit..
staat je goed:-)

groetjes
klaproos

22 01 2008
Ziediswiedadieris

Heeej Klaproos, fijn je hier te zien. Dank je wel voor het melden van de moeilijkheden. Hopelijk lukte het reageren nu al wat beter. Blijkbaar wel 🙂
groetjes

Geef een reactie

