Global warming

24 01 2008

Hormonaal? Ik weet het niet. Gewoonlijk zorgen mijn hormonen voor leuke bijwerkingen, dus aan mij zal het niet liggen.

Een stevige griep heeft grip op mijn huishouden. Een gloeiend kind dat om 5 uur huilend tussen ons in kruipt, me helemaal blootlegt waardoor ik met een nijdige ruk de dekens naar me toe trek. Manlief die eens zo nijdig terugtrekt, de dekens, bedoel ik dan. En het hek is van de dam, het paard zit op de kar en zo meer.

Iedereen is ziek. Ik vorig weekend, manlief en zoon sedert een dag of vier. MANNEN! Zieke mannen. Cliché, cliché.

Daarstraks heb ik gewoon met de deur gesmeten. Het moest eraf, het moest eruit. Voorlopig kruipen we nog niet dicht tegen elkaar aan. Even afkoelen.

En dat is goed. Want iedereen heeft hier koorts. Dus een algehele temperatuurverlaging zal het klimaat in ons huis doen opklaren. Want gewoonlijk is het hier aangenaam tropisch op meer ‘inteamere’ momenten.


Acties

Information

Geef een reactie

