Roze bril 3

24 01 2008

In 1979 was ik negen jaar. Mijn droom was om danseres te worden in het showballet van Willem Ruis. Ik oefende dan ook regelmatig in de woonkamer. Later kocht ik een huis op basis van de living: kon ik er mijn armen en benen in kwijt? Dat is gelukt en nu dans ik nog regelmatig als een danseres uit een showballet door het huis. Manlief is altijd zeer gecharmeerd als hij mij betrapt.
Willem Ruis leeft niet meer, ikzelf ben 37 en bijlange niet meer zo fit als op mijn negende. Maar bij het horen van dit lied gaan mijn heupen automatisch heen en weer, beginnen mijn handen te wapperen (à la fame) en rijzen mijn armen in de lucht. En zingen dat ik doe, amai !

Acties

Information

4 responses

24 01 2008
elke

Tiens, het lot van 37-jarigen blijkbaar. Hier kan ik ook niet bij blijven stilstaan.
En sinds vorige week volg ik weer dansles. Om mijn lichaam fit te houden, hé… 😉

24 01 2008
katrien

Schitterend nummer,
leve de jaren 80 week van tantieris!

24 01 2008
klaproos

ahhhhhhhhhhhhh dat had ik wel willen zien

manlief…. film het dansende wicht eens:-)

24 01 2008
Tantieris

@elke: een fit lichaam is heerlijk. 😉
@katrien: tja, toen waren we jong, hee?
@klaproos: neeeen, volkomen censuur!!!

Geef een reactie

