Roze bril 6

27 01 2008

Het laatste nummer voor de rozebrilblogweek is van the Eurythmics. Annie Lennox heeft in mij een grote fan gevonden. Niet wat handtekeningen en forumbezoeken betreft. Neen, ik bewonder steeds van op afstand. Haar bescheidenheid en no-nonsense-mentaliteit vind ik heel mooi.

Dit nummer doet me ook weer automatisch heen en weer bewegen en lachen … ik moet dan automatisch glimlachen. De blazers in dit nummer zijn fantastisch aanstekelijk.

Right by your side” moet gespeeld worden op het moment dat mijn kist of wat dan ook wordt buitengedragen. Het staat in mijn lijstje van mijn begrafenisnummers. Manlief heeft er wat moeite mee, met dat idee.

Het is een liefdeslied en helemaal niet diepzinnig. Maar de muziek is zo vrolijk en ik zou graag hebben dat de mensen vrolijk worden als ze aan mij terugdenken wanneer ik dood ben. Dus, iedereen is hierbij getuige, dit lied voor het algemene einde van Tantieris.

(een beetje streng is Annie toch wel: er mag niet ge-embeded worden)🙂


Acties

Information

Geef een reactie

