Geen zorgen

2 02 2008

Ik lees wat berichtjes van lieve medebloggers die zich niet zo goed voelen of wat aangevallen of boos of … (neen, ik ga niet linken). Mijn hart gaat naar iedereen uit en dan heb ik altijd goesting om ze aan mijn boezem te drukken.
Mijn boezem blijft virtueel, hopelijk niet viraal. Dus het zal bij dit blogje blijven.

Toen ik gisteren in mijn wagen naar mijn verplichting reed, hoorde ik dit nummer. De man achter mij heeft zich ofwel de ogen uit zijn hoofd gewreven ofwel heeft hij de politie gebeld wegens zotte vrouw achter het stuur van een wiebelende Clio.

Geen zorgen, enkel luidkeels meebrullen en dansen achter het stuur … dat gaat prima, hoor. Mijn handen deden het voornaamste werk, mijn linkervoet duwde tegen de zijkant en daardoor kon ik perfect op en neer wippen. Probeer het u niet voor te stellen, het is te zot voor woorden en ogen. Maar heerlijk, man, heerlijk! Don’t you worry about a thing!


Acties

Information

One response

2 02 2008
mick

🙂

Geef een reactie

