Pak me dan!

2 02 2008

Een pakkende titel bedenken. Ingenieus en toch zeer simpel.

Het lukt me niet vandaag. Een kernachtig woord of bondige zin die samenvat waar mijn bundel over gaat. Liefst nog voor het gepubliceerd gaat worden natuurlijk.

Ik zoek en denk en breek mijn hoofd.

Je hebt van die mensen die dat zo uit hun mouw schudden. Democracity vind ik keigoed gevonden. Zoiets zou ik ook willen kunnen. Enige ideetjes?

Dramatische werkvormen rond mensenrechten. Daar gaat het over. Enig idee? Iemand? Outthere?
Hellluuuuup…


Acties

Information

3 responses

7 02 2008
xixarro

“Pak me dan” klinkt anders ook al niet slecht.

Beetje moeilijk om zelf iets te verzinnen voor jou met zo weinig info, maar toch een poging. Misschien zet het jou op weg:

dramatische mensenrechten
mensenrechtendrama
creatief met mensenrechten omgaan
humanrights left right
links met rechten
proef je rechten
vluchtelingenkamp met vier sterren

Ok, vergeet al wat ik hierboven gezegd heb, deze wordt het:

Amnesty Interactional

7 02 2008
Tantieris

Dank je wel xixarro … er zitten wel goeie tussen! Amnesty Interactional vind ik schitterend, maar het is niet de organisatie waarvoor ik werk. We hebben er wel mee te maken en ze kennen ons goed, dus ik vrees dat deze titel op verzet zou stuiten. Mag ik hem desalniettemin doorgeven aan AI? Mercikes, nogmaals!

7 02 2008
xixarro

Natuurlijk mag je die doorgeven.
En zeg er maar bij dat als ze ooit een (nieuwe) copy writer nodig hebben dat ze mij dan contacteren.

Geef een reactie

