rrrrrrrr…..

7 02 2008

Ratelen… wanneer ik het doe en jij bent in de buurt: maken dat je wegkomt! Voor je het weet, krijg je voor de vijfhonderste keer hetzelfde ‘interessante’ verhaal, met dezelfde ‘grappige’ clue na exact dezelfde ‘spitsvondige’ opbouw.

Saai!!!!

Na een gesprek met een goeie vriend en zijn hele lieve vrouw, bedenk ik het toch weer. Ik heb moeite met stiltes in een conversatie en solliciteer altijd voor de nutteloze invulling ervan. Soms hoor ik mezelf dezelfde vervelende onderwerpen gebruiken om grappig te zijn en kan ik mezelf wel schieten bij de zoveelste herhaalde opmerking.

Bij het desbetreffende koppel lijk ik altijd uit te komen op mijn bikinicomplexen. Ik realiseerde me pas dat het op één of andere manier daar telkens op uitdraait. Hoe fantaaastisch ik me wel voel in een badpak en hoe ik nooit of van zijn lange leven niet met vrienden naar een sauna zal gaan.

Of met andere woorden, ik moest dringend zoonlief bij elkaar gaan grabbelen en huiswaarts keren, want ik werd moe van mijn eigen onzin.

Tja, soms word ik zo moe, meneer, zo moe!

Acties

Information

3 responses

7 02 2008
Rudy ECHT

misschien soms wa te zelfbewust ! 🙂 gewoon spontaan blijven en relaxen 🙂

2 03 2008
Bwards and more! « Ziediswiedadieris

[…] een bepaald moment voelde ik mij een ekster on speed, ik ratelde en ratelde en hopelijk niet te […]

15 05 2008
Loos « Ziediswiedadieris

[…] Rust is me eigenlijk onbekend. Dan grabbelde ik om me heen en werd een pest voor mijn omgeving. Ratelen en ratelen, tateren en tateren … hoe stiller het is in mijzelf, hoe meer lawaai ik verkoop […]

Geef een reactie

