Alleen …

11 02 2008

Vanuit mijn ooghoek zie ik haar bewegen. Ik draai me om en kijk haar diep in de ogen. Mijn adem stokt, de angst knijpt mijn keel samen. Wat moet ik doen? Waarom komt ze nu, net nu manlief al vroeg vertrokken is naar Barcelona? Nu ik moederziel alleen in huis ben en ik geen verweer heb, geen steun die me helpt in situaties als deze. Ik moet actie ondernemen, dat kan niet anders. Haar aanwezigheid is niet gewenst.

Ik zucht diep, grabbel mijn moed bij elkaar. Dan neem ik mijn ‘wapen’ en klop en klop en klop tot ze morsdood is.

Domme spin!

foto van Bert


Acties

Information

8 responses

11 02 2008
kaatje

Brrr… spinnen… daar ben ik ook gene favoriet van.
(Ik zal hier maar niet vertellen hoe ik spinnen in ’t bad aan hun einde help… Gaia zou wel eens kunnen meelezen…)
BTW: hartelijk dank voor de lieve verjaardagswensen. 🙂

11 02 2008
Menck

Ik dacht aanvankelijk dat je het over je schoonmoeder had. Bleek het gelukkig maar een spin. 🙂

12 02 2008
Tantieris

@Kaatje: Graag gedaan! 🙂
@Menck: Ik ben gezegend met een hele lieve schoonfamilie. Niets om dood te kloppen dus, 😉

17 02 2008
Bert Stephani (X-Pose)

Beste Tantieris,

Ik ben geen moeilijk mens maar heb absoluut niet graag dat foto’s van mij gebruikt worden zonder toestemming. Graag verwijderen dus. Als je ’t in vervolg vriendelijk vraagt, is de kans groot dat ik het gewoon toesta.

Bert Stephani

17 02 2008
Tantieris

Beste Bert, daar kan ik absoluut inkomen. Het zijn dan ook zeer mooie foto’s die je maakt. Vandaar dat ik een linkje erachter plaatste zodanig dat mensen wisten dat het van jou kwam. Sorry indien dit niet voldoende was. De foto is bij deze dan ook verwijderd.

17 02 2008
Bert Stephani (X-Pose)

No hard feelings. In principe heb ik er voor persoonlijk gebruik ook geen problemen mee dat er beelden van mij gebruikt worden (mits naamsvermelding en link). Maar ik vraag wel om het eerst even te vragen. Kwestie dat ik controle heb over waarvoor mijn beelden gebruikt worden.

Het feit dat ik vandaag ontdekte dat een paar van mijn modellenfoto’s gebruikte worden op een modellensite door één of andere faker, heeft er waarschijnlijk voor gezorgd dat ik iets botter uit de hoek kwam dan ik wou 😉
Ik weet dat jij niets slechts in de zin had, dus bij deze mijn excuses. Zet de foto gerust terug als je wil (met naamsvermelding en link).
Zelfs deze stevige jongen van 1m96 vond je spinnenverhaal immers herkenbaar.

Keep on blogging!

18 02 2008
Tantieris

Heel tof, Bert, dank je wel. Heb het zelf al eens gehad dat mijn tekst werd gekopieerd, vond ik ook echt niet tof. Ik weet dat je niet aan ‘hotlinking’ mag doen, maar als je googled vind je de mooiste dingen. Ik probeer het dan een beetje ‘eerlijk’ te houden door er steeds een link achter te zetten, vooral als het gaat over persoonlijke foto’s enz. Helemaal koosjer is het niet, dat weet ik ook. Waarschijnlijk bestaan er allerlei programmaatjes waardoor je dit kan omzeilen, maar deze wilde huisvrouw heeft daarvan geen kaas gegeten. 😉

Hopelijk beschouw je het als wat extra reclame voor je mooie werk? Mail ik je dan in het vervolg of laat ik de vraag achter op je blog?
Alvast mercikes en ‘keep on shooting’, zou ik zo zeggen 😉

18 02 2008
Bert Stephani (X-Pose)

mail me gerust in ’t vervolg

Geef een reactie

