In 10 punten weer wat slimmer, weer wat wijzer.

15 02 2008

Ik heb veel geleerd. Heel veel nieuwe dingen die ik nog niet wist, niet kende, niet had gezien.

1. Het is niet slim om rap, rap, rap ‘patatjes in den oven’ te maken als je snel weg moet. Mijn linkerwijsvinger is serieus verbrand.

2. Ik ben uniek! Ik kan verloren rijden met GPS. (Ik moest in Gent rechts aanhouden, de autostrade verlaten en dan links aanhouden. Links aanhouden. Dat zei Sara (zo doopten wij onze GPS). Ze zei het wel een keertje of vier. Als een zeer flink en soms zelfs gehoorzaam meisje deed ik wat ze zei. Waardoor ik dus 1,60 euro heb betaald omdat ik IN en toen ook weer UIT de ondergrondse parking moest. Ik stopte langs de kant en heb een halve minuut tranen met tuiten gelachen want ikzelf vond het wel ongelooflijk stom en onozel en grappig.)

3. Girl Geeks bestaan echt. Dat is geen grap. Smart Companion is niet dat/die-gene waar ik ’s avonds mee ga slapen maar wel degelijk iets dat bestaat. En het is ook geen, ik herhaal geen, speelgoed.

4. Je parle le francais avec beaucoup cheveux dedans. Je comprends très bien la madame en avant. Maintenant je connais tout du smart compagnon.

5. Een goodiebag kan leuke dingen omvatten. Heeeeeel leuke ROZE dingen. Manlief vond dat ook.

6. Ik kan zeer nijdig worden als ik tien minuten voor een sportpaleis sta te wachten om diezelfde manlief af te halen die volgens mij, zijn gsm in een glas champagne had liggen.

7. Ik babbelde vooral met de mannen op het Girl Geek Dinner. Ik vond dat zeer aangenaam. Ik babbel graag met mannen. De vrouwen waren ook tof. Met hen wil ik volgende keer nog wat langer en meer praten.

8. Clo is een straffe madam met een ongelooflijk mooie stem. Haar accent (nu ja) is om jaloers op te zijn. Ze mag voor mij wel eens wat inspreken op mijn antwoordapparaat.

9. Ik zat naast Tante Annie, die ik wel bewonder. Maar ik was eigenlijk Uw Moeder. Dus ik zat ineens tussen 2 tantes in. Ik werd geTantwished.

10. Ik was blij met het gezelschap van Uw Moeder. Wij zijn dikke vriendinnen geworden, nog dikker dan we al waren. We hebben de hele avond gebabbeld over ons venten, ons kinderen, ons haar en onze kleren. Wij zijn interessant. En slim!

Maar toch niet slim genoeg om alles te onthouden:

Bij deze wil ik wel de groeten doen: van Steffest aan Smetty. Helemaal vergeten en sorry dus.


Acties

Information

14 responses

15 02 2008
Uw Moeder

Toch gek hè. Ik had dat ook, dat dikke-vriendinnen-gevoel. En dat terwijl we mekaar amper twee keer “in het echt” gesproken hebben.

15 02 2008
Tantieris

Great minds think alike! Niwaar!!?? 😉

15 02 2008
tante annie

volgende keer zit ik naast uw moeder en neem ik broodjes mee voor thuis. lekker dat die waren.

15 02 2008
Tantieris

Die zonder boter of kaas of tomaten waren zeer lekker. Ik vond de wijn heel goed. Geen chateau migraine.

15 02 2008
tante annie

ik ben na twee glazen gestopt. schijnt dat ge rimpels krijgt van wijn.

15 02 2008
Tantieris

Tiens, dat wist ik nog niet. Weeral wat wijzer. Dat verklaart ook veel in mijn geval. Rimpels dat ik heb, niet te doen, joh!

15 02 2008
Clo Willaerts

Dat van dat accent verbaast me 🙂 Ik werd vroeger altijd aangepakt omwille van mijn onmiskenbaar Wase “zwaure au” (die je ook aantreft bij Herman Brusselmans, die ook van Hamme is). Merci voor je blog post! Good vibrations!

15 02 2008
Tantieris

Ja, dat van die au vind ik nu juist zo sexy. En sexyness is er nooit genoeg, zeker op een dinner waar men roze speeltjes cadeau doet is een madame met een hese stem en zwaure au volledig op zijn plaats. 😉

15 02 2008
ktrn

Verloren rijden met ne gps, dat kwam ik deze week ook nog tegen se 🙂

15 02 2008
Tantieris

@ktrn: Blij dat ik niet alleen ben. 🙂

15 02 2008
Smetty

Groetjes ontvangen 🙂

17 02 2008
lies

1) tante annie nooit bewonderen, dat doe ik al 🙂 (we mogen daar niet mee overdrijven hè!)
2) volgende keer kom ik ook zenne
3) het belangrijkste: wat was dat met jou en die volautomatische japanse dino?

17 02 2008
Tantieris

@Lies, tja, ik was een beetje onder de indruk van de dino. Hij ook van mij, denk ik.

11 03 2009
Dineren met girly geeks « Ziediswiedadieris

[…] IS ME GELUKT OM ZONDER GPS RECHTSTREEKS NAAR HET BGGD TE RIJDEN. Dank u voor het applaus van de laatste rij. We zwijgen over de […]

Geef een reactie

