Lees mij

15 02 2008

In vijf vragen een volledig correcte persoonsbeschrijving. Da’s straf!


You Are An Exclamation Point


You are a bundle of… well, something.
lot to yourself.
You’re often a bundle of joy, passion, or drama.

You’re loud, brash, and outgoing. If you think it, you say it.
Definitely not the quiet type, you really don’t keep a
You’re lively and inspiring. People love to be around your energy.
(But they do secretly worry that you’ll spill their secrets without even realizing it.)

You excel in: Public speaking

You get along best with: the Dash

via Bnox

Acties

Information

11 responses

15 02 2008
katrien

De nagel op de spreekwoordelijke kop!🙂

15 02 2008
Tantieris

En jij kan het weten, hee!🙂

15 02 2008
Uw Moeder

“You excel in: Public speaking”
Serieus?

15 02 2008
Tantieris

Da’s mijn hobby😉
Ik zit er idd niks mee in om dat te doen. Als ik eenmaal mijn verlegenheid overwin, kan ik dat wel.

15 02 2008
Uw Moeder

Amai, dat had ik u niet gegeven. Alhoewel, ge hebt daar 15 jaar ervaring in hè.
I hate it (dat public speaking).

15 02 2008
Tantieris

Joehoe … eindelijk iemand die gelooft dat ik echt verlegen ben. ’t Is waar, ik word daar al 15 jaar voor betaald. Plus ik heb een aantal hobby’s in die richting.😉
En het verschil is: Op uw blog ben jij veeeeeel meer welbespraakt/welbespraakter dan in’t echt, bij mij is het net andersom. En zo is iedereen content.

15 02 2008
Uw Moeder

Da’s waar. Schriftelijk kan ik veel beter uit de voeten dan mondeling. Misschien moet ik schrijfster worden of nobelprijswinnares of zoiets. Dichteres dan weer niet. Ligt mij niet zo.

15 02 2008
Tantieris

Ik koop uw boek onmiddellijk en maak er zelfs reclame voor op mijn bescheiden blogje, dat weet ge. Mijn ambitie is om songwriter of dichteres te worden, wanneer ik op pensioen ben ofzo.
Zeg Uwe, volgens mij moeten wij nog eens een theetje/koffietje gaan drinken in de Zeppos. Dat is hier nogal een gesjauwel, hee.

15 02 2008
Uw Moeder

Niet als ge op pensioen zijt! Nu!
Zeppos: graag! Maar wanneer…

15 02 2008
Tantieris

Bwards 1 maart! ‘k Heb wel een toffe tante mee, die babbelt net zo vlot als ik (haha). We’ll meet again, I know where, I know wheeeeeen … (‘k Was effe aan het zingen)

18 02 2008
Appelogen » Ik ben een dubbelpunt

[…] halve Vlaamse blogwereld heeft de Welk leesteken zijt gij-test al gedaan, dus ik kan niet achterblijven. Ik ben een […]

Geef een reactie

