Lente?

11 03 2008

Vanmorgen wilde ik mezelf een lekker tasje thee maken. Bij het openen van de keukenkast voelde ik echter plots een mij onbekende doch zeer dringende aandrang om een vod en sopje te nemen om ze eens lekker (?) uit te kuisen.

Ik deinsde geschokt achteruit, heb de kast met een klap dichtgesmeten en ben de keuken haastig ontvlucht. Brrrr, ik voelde me in een huisvrouw veranderen.

Ik zal straks wel thee drinken, als ‘de aandrang’ is verdwenen. Even bekomen, ‘k ben er nog niet goed van.


Acties

Information

9 responses

11 03 2008
Steffest

hehe🙂
Ge hebt mij doen lachen.
Niet dat nooit voorkomt, maar het is toch fijn zo op de ochtend🙂

11 03 2008
lies

…dat ruikt naar een relaxed leventje!!! 🙂

11 03 2008
klaproos

whahahahaha
de schrik van elke kast tantieris:-))

11 03 2008
zeezicht

En daarom geen thee drinken? Flauwe! Knijp gewoon even je ogen dicht.🙂

11 03 2008
Menck

Neem straks maar een lindethee. Dat kalmeert.😉

11 03 2008
WAHMama

zijt daar voorzichtig mee he seg, ik zou daar toch eens mee naar de dokter gaan als dat niet overgaat🙂

11 03 2008
blogbaas

U deed het enige zinnige. Het is irreversibel!

12 03 2008
journalistenathalie

Hej Tantieris!

eeuwen geleden, maar nog niet vergeten😉

ik heb hier een blogje – http://www.waarombloggen.wordpress.com – dat om aandacht schreeuwt🙂

X
Nathalie

12 03 2008
journalistenathalie

euh, http://www.waarombloggenwij.wordpress.com, zo moet het zijn. (en maar knoeien met die letters)

Geef een reactie

