Respect

16 03 2008

Warme dagen in de zon,

dat het eeuwig duren mag

en als ik u tegenkom

doe kik u ne goeiendag.

Pieter doet me weer lachen vandaag. ’t Is zo’n schatje. Zijn cd is zo prachtig. En zo oud.

Ik vraag me af wanneer hij er nog eens eentje maakt. Verkocht! Meteen! Zonder voorbehoud! Jaaaaa, Pieter kan mij krijgen. (Uw moeder krijgt het daarvan op haar heupen, maar ik zeg het lekker toch) PIETER KAN MIJ KRIJGEN! 😛

Youtube kent hem nog niet zo goed. Dus enkel de deze was te vinden.


Acties

Information

3 responses

16 03 2008
patricia

Volledig akkoord… al van de eerste noot jaren terug ben ik bezweken

18 03 2008
Coudie

Mmmm, knap nummer. Al veel met Pieter horen ‘boffen’, maar de moed nog niet gehad om zijn cd uit te pluizen. Het zal er ooit eens van moeten komen zeker 😉

18 03 2008
molady

hij kan mij ook krijgen!

Geef een reactie

