Wijvenweek: mannen

26 03 2008

Aha, eindelijk één van mijn favoriete onderwerpen: mannen. Ik hou van mannen, ik praat daar graag mee, ik kijk daar graag naar, ik heb daar graag mee te doen.

Ik voel mij goed bij mannen. Nu ja, niet bij allemaal. Macho’s en watjes … das niks voor mij. De combinatie kan mij bekoren. Als puber had ik een poster van Sylvester Stallone én van Gino Vanelli hangen. (qua opbiechtmoment kan dit tellen, ahum).

Een man die probleemloos over zijn gevoelens praat, een traantje wegpinkt op gevoelige momenten en toch af en toe eens met zijn vuist op tafel slaat en heerlijk mannelijk is.

Voze moppen en zeker vieze moppen zijn uit den boze. Dat vind ik zo dom. Platte praat over vrouwen, dat soort mannen mag ook aan de deur gaan staan. Neen, dank u!

En hij moet goed kunnen vrijen. (zitten we hier eventjes in een opbiechtmoment, zeg).

Komaan, dames, geef het toe (of beaam het gewoonweg): een man die uw lijf kan bespelen zoals Tori Amos haar piano, Eric Clapton zijn gitaar, Phil Collins zijn drums en Sting zijn bas … dat willen we toch allemaal. (Merkte u de vrouw in deze opsomming?)

In elke man mag er wat ‘vrouwelijkheid’ schuilen. Liefst niet wat zijn uiterlijk betreft, maar wat al de andere karaktereigenschappen aangaat, welkom, heren, welkom!

Uitstraling blijft het magische woord. Mijn ‘type’ is/zijn grote mannen met zwart haar (en hier en daar wat grijs ertussen). Manlief voldoet niet aan die omschrijving maar zijn lach en zijn ogen bekoren mij meer dan whatever op deze wereld.

Dus een man moet niet zozeer knap zijn maar bovenal aantrekkelijk. Een lelijke man met mooie handen en een mooie stem kan mij evenzeer krijgen. Of nog sneller dan een stuk waar geen gebenedijd woord uitkomt. Inhoud meets looks.

En HUMOR! Het a.l.l.e.r.b.e.l.a.n.g.r.ij.k.s.t.e. aan een man die mij wil kunnen krijgen. Indien hij mij doet lachen, ligt hij zowiezo in de bovenste schuif.

Snapt u nu mijn idolaat gedoe rond Pieter Embrechts?


Acties

Information

10 responses

26 03 2008
Steffest

Ik dacht gisteren al: “Die Tantieris gaat een heel epistel over Pieter Embrechts schrijven”
Dus ik beginnen lezen en maar denken – “Allez! Waar blijftem nu?”
Het laatste woordje bijgod – dan toch!

26 03 2008
Tantieris

@steffest: Gij kent mij te goed of ik ben te voorspelbaar?

26 03 2008
elke

Pieter is ontzettend sexy. Nah!
En ook mijn dochters vallen ervoor, trouwens. Dat wordt vechten…😉

26 03 2008
klaproos

:-))

oké justified:-))

ik ehh..
ik zeg maar beter niks meer🙂

26 03 2008
nathalie

ja, wat opbiechten betreft, kan dit inderdaad tellen😉 maar ik kan je heel erg goed volgen, mijn type mannen past in hetzelfde laatje als jouw type…

26 03 2008
zapnimf

Om op je laatste vraag te antwoorden : nee.
Maar de alinea daarboven, daar kan ik me dan weer wel helemaal in vinden.

26 03 2008
Ebelien

Pieter Embrechts … hmm ik moest het even opzoeken..
Maar met een groot deel van de andere wenselijke kwaliteiten kan ik instemmen🙂

27 03 2008
vandepotgerukte

Als ik dit allemaal lees zie ik het nog maar eens bevestigd: Ik ben aantrekkelijk.

Was getekend

27 03 2008
annelissen

hoe is pieter in bed dan?🙂

27 03 2008
Tantieris

@vandepotgerukte: foto’s? Bewijzen? Steeds welkom😉
@annelissen: Mmm, dat is een goeie vraag. Zo gauw ik het antwoord weet, blog ik er weeeeken over.😉

Geef een reactie

