Geluk

2 04 2008

Mijn dagen worden aan elkaar gebreid. Het kluwen ontwart zich, wordt een breiwerk van vreugde, melancholie en weemoed door elkaar. Wanneer ik mijn handen bekijk en ze liefkoos omdat ze me schoonheid laten creëeren. Omdat ze me zacht maken, als een wolk die op mijn tong drijft.

De room stroomt door mijn uren, klopt ze met luchtigheid aaneen. Ik scheur mijn tranen in twee en dompel ze onder in de warmte van mijn stomende ziel. Het borrelt, het bruist, het leeft.

Hoeve De Haar 024


Acties

Information

9 responses

2 04 2008
vandepotgerukte

Meer moet dat niet zijn.

Was getekend

2 04 2008
veerle

Knap geschreven, zeg!

2 04 2008
mick

O MY…

2 04 2008
Pieter

Mooi🙂

2 04 2008
lieslchen

zowel prachtige woorden als beelden🙂

2 04 2008
klaproos

geweldig gedicht tatieris,
meer moet dat inderdaad niet zijn:-)

2 04 2008
elke

Vol bewondering kijk ik naar je schrijfsel en denk bij mezelf: “dat kan ik echt niet”. Maar da’s niet erg want het is je gegund. En dat geluk ook.

3 04 2008
zeezicht

Jij weet de woorden goed aaneen te hangen… en die foto maakt het mooie compleet. Heel poëtisch…

3 04 2008
Tantieris

Dank je wel, allemaal … dat zijn ook zeer fijne woorden.

Geef een reactie

