Coleirig

10 04 2008

Het heeft wat moeten bezinken. Dit bericht stond al op 2 april in de kranten … ik doe er natuurlijk weer wat langer over om het binnen te krijgen.

Ik herken dat. Dat wat die mens doet. Zo kwaad worden dat ge het tegen uzelf richt. Zo agressief zijn dat ge maar op uw eigen klopt omdat ge anders iemand anders ‘mileuren’ zou doen.

Nu ik het zo bij een ander zie, krijg ik daar schrik van. Iemand die zo coleirig is dat hij zichzelf tot bloedens toe pijn doet. Dat is gewoonweg verschrikkelijk. Dat is erg. En eigenlijk ook wel een beetje zielig.

Ben ik nu zielig???

Acties

Information

7 responses

10 04 2008
vandepotgerukte

U bent niet zielig. Hij is gewoon verschrikkelijk dom.

Was getekend

10 04 2008
georgina75

Neen, het siert je dat je het durft zeggen. Ik heb dat momenteel ook. Niet dat ik mijn eigen fysiek ga pijn doen, maar mijn hoofd staat op ontploffen. En terwijl ik dat neertik, vind ik mezlf belachelijk dat ik me zo voel.
Ik ben heel triest-boos omdat iemand er de brui heeft aangegeven en besloten heeft om het af te bollen op internet. Wat natuurlijk zijn goed recht is.
Ach, wat zit ik hier nu open te wezen en mezelf belachelijk te maken. So be it.

10 04 2008
Littl'Q

Niet zielig, alleen maar menselijk.

10 04 2008
klaproos

ik vind het erg kinderachtig van hem:-((

10 04 2008
Patrick

Dit is het gevolg als iemand waanzinnig veel geld kan verliezen met een idioot spel.
U stelt zich terecht vragen, maar neen hij is niet dom.

10 04 2008
goofball

Ik wil mijn eigen hoofd soms wel een tegen de muur boinken….of iemand anders door het raam gooien of zo.

Maar tot uitvoering kom ik gelukkig nooit. Da’s akelig als dat wel gebeurt

11 04 2008
annava

Ik denk ook dat het geld dat hij had kunnen winnen er voor iets tussen zit.
Maar als ik me bedenk hoe gefrustreerd is soms wordt als ik verlies (of als diegene waar ik voor stem verliest) kan ik me wel voorstellen dat het niet leuk moet zijn.
Maar uzelf pijnigen tot jeer van gaat bloeden?
Dat gaat er weer over

Geef een reactie

