Later als ik groot ben, dan word ik …

14 04 2008

U kent haar. U hoort haar ontzettend dikwijls. Waarschijnlijk bent u één van haar grootste fans.
Toch zal haar naam u niks zeggen. Diane Warren, DE madame in liedjestekstenschrijversland.

Het viel wat in elkaar, het versmolt allemaal dit weekend. Manlief mailt me een prachtig interview met haar. Het boek van Paul De Munnik over Bram Vermeulen en zijn liederen ligt naast mijn bed. Gerry De Mol geeft een workshop liedjestekstenschrijven waarbij ik het beste van mezelf wil geven.

Ik zing de hele dag de liedjes die ik vorig jaar schreef. Daar is de goesting, daar is de zon!

Schrijf me te pletter tot ik slaap en droom. Van nóg meer woorden, akkoorden, bridges over the troubled keyboard. Maaaanlief… wanneer vliegen we erin?

Update: Waar een blog toch goed voor is. Manlief heeft zich door mij laten verleiden en we vliegen er samen terug in. Ik verheug me nu al …


Acties

Information

4 responses

14 04 2008
patricia

Was jij op de schrijfdag in Gent?

14 04 2008
Tantieris

Samen met Molady van Babbettesfeest. http://babettesfeest.blogspot.com/
Was jij er ook?

16 04 2008
patricia

Jup, hoe schrijf ik een column en graven naar sporen in het leven (eik)

17 04 2008
Steffest

Jaaa! een nieuwe CD!
Op tijd laten weten als ik naar de Fnac moet hollen, he.

Geef een reactie

