Liefde is soms sjit.

3 05 2008

De bas en de gitaar doen dingen die mijn hoofd doen bewegen als een vibrator op speed.

Mijn neus is opgetrokken, mijn ogen dicht en ik trek een heel gemeen gezicht. Luchtgitaar, drummen op het autostuur en brullen, mensen, brullen.

Zo’n nummer wil ik ooit zingen. Vanuit de toppen van mijn tenen, op mijn tippen staan, met mijn armen in de lucht, mijn handen die Joe Cocker-gewijs de muziek in ritme brengen, mijn hoofd in mijn nek en als een wolf mijn frustratie naar de hemel zingen.

Amai, soms lijk ik een beest, ik schrik er zelf van.

Acties

Information

4 responses

3 05 2008
patrick

Een wolf zingt zijn eenzaamheid naar de hemel niet zijn frustratie.

4 05 2008
lieslchen

oh, maar bas en drum in een rocknummer krijgen mij ook op gang hoor 😉

5 05 2008
Tantieris

@patrick: eenzaam ben ik gelukkig niet.
@lieslchen: ja, dat heb ik al gehoord op jullie myspace 🙂

5 05 2008
zapnimf

Dit soort kunsten hou ik toch liever voor als ik eens alleen voor de badkamerspiegel sta.

Geef een reactie

