Ik blog gast

7 05 2008

Patrick gooide een stokje … het vervolg lees je op zijn blog.

Wanneer ik vroeger geen zin had om te gaan slapen, uit angst voor nachthengsten en horrormerries, zei mijn moeder altijd: “In je dromen win je altijd.”

Dat vond ik onzin, zever in pakskes.

Het brandend huis waar ik nacht in, nacht uit, in terechtkwam, was onoverwinnelijk, niet te kloppen. Nooit vond ik de uitgang, nooit was er een brandblusser en altijd hoorde ik mijn moeder en mijn zus schreeuwen om hulp.

Dramatisch? Yep, zeer erg. Het was een droom die me tot in mijn puberjaren achtervolgde.

De alomgekende naaktdroom had ik nooit. Het dromen dat ik kon vliegen kwam wel veel voor. Die heb ik af en toe nog. En dat is heerlijk.


Acties

Information

5 responses

7 05 2008
veerle

Een stuk om bij weg te dromen dat je op Patricks blog geschreven hebt.
Ik hoop alleen dat je nu ook nog zin hebt om iets op mijn blog te schrijven…
ik blijf er alvast van dromen.

7 05 2008
tijdtussendoor

Plannen wat je gaat dromen, zalig he…doe ik ook!

7 05 2008
Neneh

ik zeg steevast ‘ik droom nooit!’

maar zeker weten doe ik het niet…… want dagdromen kan ik wel 🙂

7 05 2008
klaproos

geweldig dat vliegen 🙂 vriendinnek heeft dat ook en geniet daar ook erg van…
toch mijn brevet maar eens gaan halen 🙂

12 05 2008
Ik blog gast 2 « Ziediswiedadieris

[…] blog gast 2 12 05 2008 Ik blogde al eens gast bij Patrick. Toen gooide Veerle ook het stokje […]

Geef een reactie

