Nogal rauw

8 05 2008

Toen ik naar de Bwards reed, een hele tijd geleden, hoorde ik dit nummer. Het katapulteerde me meteen naar de living in mijn ouderlijk huis, terwijl ik met een haarborstel als micro (Cliché in het kwadraat) het beste van mezelf gaf.
Ik vond het zo’n in en in triest verhaal. Zo ver op Mars zitten, uw lief moeten missen en dan nog een verkoudheid hebben ook. ’t Leven kan zo wreed zijn.

Die zaterdag in maart vond ik het eerder lachwekkend dan om te huilen. Een schitterend belachelijk nummer.
(En ik kon het weer helemaal uit mijn hoofd meezingen) *schaamrood tot onder mijn oksels*

Acties

Information

4 responses

8 05 2008
Aïda

Mijn lief kijkt altijd heel bedenkelijk wanneer hij merkt dat ik zo’n nummers integraal uit mijn hoofd ken. Vreemde afwijking vindt hij.

Ik heb nooit geweten dat daar ook een clip bijhoorde! Leuk om eens te zien.

Doet me om één of andere reden ook altijd denken aan Dr. Bernhard. Die van Bonnie.

(Dit eerste zomerweer doet vreemde dingen met mensen)

8 05 2008
Tantieris

Mijn lief vindt dat ook zeer bizar. En jaaaaaa, dat van Dr. Bernhard vond ik als klein kind zo schitterend. En dit lijkt daar idd zeer erg op.
Tja, het zomerweer doet absoluut vreemde dingen met mij. 🙂

8 05 2008
lieslchen

oh god… ik was volgens mij nog klein toen dit uitkwam, want dit is latent aanwezig in het geheugen… gekend dus… hoe fout kan een clip zijn 😀

9 05 2008
Margo

Da’s gerief uit onze generatie. Schitterend toch? Zo fout dat het nog net iets heeft.
Ik ken het ook nog helemaal uit het hoofd. De clip is wel nieuw, die heb ik nooit gezien.
Dr. Bernhard was echt een knaller indertijd, ik kreeg daar kippenvel van.
En nu we toch op dreef zijn: “Mon amour” van BZN schiet me nu ook zo ineens te binnen 🙂

Geef een reactie

