Murphy

17 05 2008

Er zit 1 zakje Green Tea in de grote gele doos Earl Gray. Was een cadeautje bij de grote doos. Om eens te proberen of zoiets? Ik vind het niet echt lekker, dus bewaar het voor bezoek.

Die doos staat helemaal bovenaan in de keukenkast. Ik ben namelijk de langste persoon in dit huishouden en de enige die thee drinkt. Ik kan blindelings het benodigde theezakje pakken wanneer ik op mijn tippen sta.

Nu mag u raden: welk theezakje verschijnt er altijd in mijn handen wanneer ik ’s morgens, nog slaapdronken, naar de Earl Grey reik?

JUIST!


Acties

Information

3 responses

17 05 2008
Ster

Hahaha.Misschien een idee om het zakje er tussen uit te halen?😉

17 05 2008
babette

ja dat zakje weet dat het heeeel gezond is😉

21 05 2008
elsje

Hier in huis ben ik de enige die juist graag die groene zooi😉 drinkt. Maar ja, ik lust dan ook alle thee, behalve van die smaakstoffen-vruchtenthee, ril ril

Geef een reactie

