Twit2art iii

3 06 2008

Volgens mij zit dienen mens van Twit2art in mijn slaapkamer af en toe …

De tweede twit2art die ik mag ontvangen (en de derde die hij maakte) past perfect bij de kleur van mijn slaapkamermuur. Wanneer ik ze allemaal ontvangen heb, hang ik ze op. Nu staan ze nog te blinken op de chauffage naast mijn bureau.

Stilletjesaan heb ik een vermoeden wie er achter zit. Of toch welke kunstenaar ze inhuurden om die twitterkunst te maken. En dat is niet de minste!

Maar ik ga het nog even niet verklappen …

Twitteren, zou ik zo zeggen!

En vanaf nu noem ik het chauffagekunst. (Het reeksje moet een naam hebben!)



Acties

Information

12 responses

3 06 2008
Moosability

Dus twitart is kunst maken van uitspraken op twitter?

3 06 2008
Tantieris

Zo is het. Leuk en vooral origineel!

3 06 2008
Moosability

Dikwijls is iets uit zijn context trekken al een vorm van kunst. Dat kan dus werken.

Bij mijn twiets zal dat wel niet al te vaak lukken. Als ik twitter probeer ik vooral veel context te scheppen. Kwestie dat de mensen een beetje snappen wat ik bedoel. Met het risico dat de magie van de woorden soms een beetje verloren gaat, maar soit.

3 06 2008
Steffest

Ge weet dat ik zeer positief ben ingesteld, maar als hij ze alle 28 (tot nu toe) op dezelfde wijze doet/vormgeeft zou ik toch wel wat teleurgesteld zijn.

3 06 2008
Steffest

Trouwens, ist waar dat hij af en toe in jouw slaapkamer zit?
Zou kunnen he !

3 06 2008
Tantieris

@steffest: afwachten … ik ben benieuwd naar wat zal komen. En neen, steffest, het is niet wat ge denkt!!!! 😛

3 06 2008
Sara

Bij mij stond zijn naam achteraan geschreven (en eigenlijk had ik het ook al gevonden door op het rekeningnummer te googlen), dus zo geheim is het toch niet?

Of zit jij mee in’t complot 😉

3 06 2008
Tantieris

@sara: 🙂

3 06 2008
Linn

Mooi, mooi.

De mijne is ook onderweg. Spannend. 8)

4 06 2008
Twit2art v « Ziediswiedadieris

[…] Twit2art v 4 06 2008 Volgens mij was dienen type van Twit2art heel moe toen hij mijn derde (en zijn vijfde) twit2art maakte. Of was het al laat .. Mijn quote valt naar links. Gelukkig ben ik niet rechts-gezind (integendeel). De kleuren vind ik wel weer prachtig. Ik vraag me af of hij me onthoudt? Of de muren van mijn slaapkamer? Ik denk dat ik hem eens dringend moet uitnodigen. (*steekt tong uit naar al die plagers van gisteren*) […]

4 06 2008
chateaubrys

Benieuwd wie het dan is die er achterzit…

18 06 2008
Word of mouth #2 « Twit2art

[…] spreading ze news: Unexpected, Ntone, Tiekenei, Binnenstebuiten, Steffest, Appelogen, Appelogen, Tantieris, Tantieris and of course Tantieris. « Twit2art #8 Received (080609) […]

Geef een reactie

