BB

7 06 2008

Sta je op een braderij in de gietende regen.

Treedt daar een band(je) op naast jouw jeneverkraam.

Kan je het niet laten om toch zeker om de vijf nummers even stiekem te gaan kijken.

Herken je daar meteen een facebook-vriend, medeblogger, Bekende Blogger

En durf je niks gaan zeggen.

Aaaagghhhh, de wereld is klein en ik zit er middenin.

Joeri, moest je dit ooit lezen, ik was die dame met dat helgroene vestje die zeer enthousiast stond te kijken en in stilte meezong.

Acties

Information

5 responses

7 06 2008
joeri

*hahahaha*. Echt waar, ik had al een tijd die heldergroene jas in de mot. Maar hoe kon ik ook weten dat jij dat was? Enfin, gemiste kans om eens kennis te maken IRL. Dat maken we nog wel eens goed (al is Zoersel nu ook weer niet zo vlak bij de deur).

8 06 2008
klaproos

:-))))

ahhhhhhhhhhhh wat zonde zeg,
dat had leuk kunnen worden ..

10 06 2008
zapnimf

Moh! Stoere met een klein hartje.

10 06 2008
bobbyhimself

ook al meegemaakt, sta ik in de colroit te wachten op mijn vlees en zie ik Karel van Webpalet druk voorbij karren op zoek naar zijn comiskes. ik dacht nog even “hey karel” te zeggen, maar tja. het zit er niet echt in bij mij om op de mensen af te stappen. kwezel dat ik ben…

25 06 2008
Oudercontact « Ziediswiedadieris

[…] leefrimpels. Het gaat niet goed met haar. Ik weet het. Haar zoon stortte zijn hart uit, tussen de jeneverkraam en de gietende […]

Geef een reactie

