17 06 2008

Vakantiegevoel… brossen… dat is het.

Ik realiseer me dat zo’n gevoel me al het hele schooljaar verwarmt. Het lijkt elke keer of ik doe iets dat niet mag, of ik ben stout en ondeugend.

Ik spijbel, ik bros, ik hou haagschool

Aangezien ik van mijn derde tot en met mijn 37ste in een schoolgebouw rondliep, geeft een andere job meteen het gevoel van vakantie. Niet dat ik niet hard moet werken, ho maar! Maar door de stad lopen, op het moment dat iedereen op de schoolbanken zit, is zo zalig. Het kunnen babbelen wanneer je wil, het omgaan met alleen maar ‘grote mensen’, grapjes maken op mijn niveau (ok, dat is niet altijd volwassen, maar toch …)

Ik voel me voor de eerste keer in mijn leven au serieux genomen, behandeld als een vrouw van bijna 38 … and I’m loving it!

Ik zal het missen, volgend schooljaar….


Acties

Information

6 responses

17 06 2008
chateaubrys

Andere job volgend jaar?

17 06 2008
tweet

Toch terug naar het onderwijs?

17 06 2008
Marie

Ik vraag me ook af wat dit betekent… en daarnaast vraag ik me af wat voor gevoel ik zou krijgen. Postte net iets vergelijkbaars, al is er bij mij nog geen echt alternatief. Wat is het jouwe? x

17 06 2008
Menck

Blij dat je zo geniet. Al moet het toch ferm wennen zijn na 34 jaar tussen de kinders te hebben gestaan.

18 06 2008
Tantieris

Yep, vanaf september (in onderwijstermen dus volgend jaar) sta ik terug voor de zesdeklassers. Of misschien beter … ertussen.
En ik was snel gewend aan het kinderloos zijn.🙂

18 06 2008
veerle

Geniet dan maar extra van de 7 schooldagen die dit schooljaar nog telt!

Geef een reactie

