Bedrog

26 06 2008

Ik heb u bedrogen. Belazerd, belogen. Dat is niet netjes, dat is zelfs helemaal niet proper.

Misschien merkte u het al: aan al die comments die niet verschenen, aan mijn Twitterstilte, aan mails die niet werden beantwoord.

Manlief, zoonlief en bovengetekende hebben Turkije onveilig gemaakt gedurende 1 weekje. Van 19 tot en met 26 juni zaten wij in Anta … euh dinges. Wat het was, weet ik nog steeds niet, want zelfs dit schrijfsel is puur boerenbedrog. Het is vandaag 17 juni 2008 en ik moet mijn koffers nog pakken.

U las gedurende een weekje allemaal geprogrammeerde postjes. Zodanig dat dieven, boeven, terroristen en ander gespuis niet wisten dat ons huis geheel ter hunner beschikking stond.

Alhoewel… ons kat is een stevige bewaker en mijn ouders kwamen ook regelmatig kijken. Om niet te zeggen alle dagen. Dus euh … eigenlijk had ik het u wel kunnen vertellen. Sorry🙂


Acties

Information

12 responses

26 06 2008
elsje

welkom terug dan maar?🙂

26 06 2008
Uw Moeder

Schandalig!

26 06 2008
veerle

Ik had al zo’n vermoeden. En ook Turkije, zeg. Dat is precies in dit jaar.

26 06 2008
chateaubrys

Oh! *in shock*😉

26 06 2008
kaat

Geniet ervan. Antalya, aan zee denk ik. Kan je nog naar Efeze op uitstap. … wat dan ook, geniet ervan !

26 06 2008
Shine

omg
hoe irreëel!
en grappig🙂

26 06 2008
smiley

Geweldig plan gewoon🙂

26 06 2008
Karen

Verwarrende post maar ik heb m! Niet erg hoor😉

26 06 2008
elsje

Ik heb net even getest: met blogger kun je ook vooruit programmeren. Je hebt me op een geweldig idee gebracht!

26 06 2008
Wim

Ik vroeg me al al waar die stilte vandaan kwam.

27 06 2008
Blogbaas

Maar wat bewijst dat dit bericht dan geen bedrog is?

30 06 2008
Christophe

Ontwaar ik hier een klein paranoia gevoel?

Geef een reactie

