Moederke moederke toch

1 07 2008

Vakantiefoto’s bekijken – u realiseren dat ge geen magere deerne meer bent – dat uw anorexiafiguur geheel verdwenen is – dat uw lijn niet meer recht gaat maar wat krommingen behelst – dat ge dus een moederfiguur wordt – letterlijk een moederfiguur – en dat dat zeer doet – heel zeer.

Dus geen bikinifoto’s van Tantieris.

Wel een sfeerbeeld zonder bikini’s.

Als u de foto naar rechts verschuift, ziet u mij in volle ornaat wandelen op de steiger. Ik ben namelijk onderweg om er met een speed-snelheid af te springen.

En dat is toch wel 3 à 4 meter hoog …

20km/u was mijn valsnelheid. Minstens …

want met een moederfiguur val je sneller. Veeeel sneller.

Gelukkig niet dieper. Dat zou zeer gedaan hebben. Heel zeer.

Acties

Information

9 responses

1 07 2008
Charlo

Tantieriske toch, niet zo down doen. Je hebt iemand naast je die jouw vormen blijkbaar toch begeerlijk vindt.

1 07 2008
Tantieris

Absoluut! 🙂 Dus dat down-voelen valt bij tijd en wijle ontzettend mee.

1 07 2008
Charlo

voila sé, ge hebt gewoon iemand nodig die af en toe ne keer van pointing out the obvious doet

1 07 2008
elke

Bwaah, een moederfiguur is zo gek nog niet, ik kan daarmee leven. Een grootmoederfiguur daarentegen…
(maar zover zijn we nog niet)

1 07 2008
klaproos

:-))) met het ouder worden worde de veranderingen ook zichtbaar..
niet mee zitten maar van genieten tantieris:-))

want ziet wie daar is…..
een voordeel ze kijken niet naast je:-)))
geen vetrollen maar lovehandles..
wat wil je nog meer 🙂

1 07 2008
mick

En trost dat ik ben op mijn klein buikje, nie zeuren gij, me uw charisma waar een wicht van 23 naast verwelkt!
Hoor je me, of je me hoort!!!!
😉

1 07 2008
elsje

wees blij dat je niet meer van die ongevraagd geile blikken te verduren hebt (offe…. verbind ik nu helemaal verkeerde conclusies aan dit blogje?) 😉

2 07 2008
chateaubrys

Het oordeel van de bloglezer wordt hier toch wel zwaar genegeerd!

2 07 2008
Tantieris

@elke: pfff, gelukkig. Dan blog ik daar ook weer jaren over. 🙂
@klaproos: yep, there’s a lot of luuuuve here!
@mick: nu ik u al eens een keer onder de douche heb zien staan (wow, klinkt zeer suggestief voor lezers die jullie vlog niet zagen 😉 ), roep ik keihard: Jij hebt GEEN buikje! Enne … merci voor dat van dat charisma hee. Een vrouw wordt graag gestreeld. Ik zeker.
@elsje: je mag kiezen welke conclusies je trekt. Dat is juist zo leuk. 🙂
@chateaubrys: uhu. Je hebt een punt. Maar ja, een vrouw (lees Tantieris) kan soms Oostindisch doof zijn voor lieve woorden, als haar gedacht eenmaal is gemaakt. 🙂

Geef een reactie

