Chagrijnig

4 07 2008

De tandenborstel een beetje te hardhandig hanteren, zodanig dat je de hele dag aan dat tandenpoetsen wordt herinnerd.
Het chocomes (vol choco) uit je vingers laten glippen en dus is er net naast je grote teen een chocoplek op de vloer.
De bus missen en op een stampvolle bus terechtkomen waarbij je rug zo zeer gaat doen van het rechtstaan en de zweetgeur van de buurman een daglang aroma wordt.
Bijna beginnen huilen wanneer je de Kruidentuin binnenloopt en je dan pas realiseren wat er aan de hand is.

Ik ga ze zoooooo missen.

Bindingsangst bestaat niet bij mij. Integendeel. Loslatingsangst is mijn devies. (Bestaat dat woord eigenlijk? Zo niet, dan vind ik het hier ter plekke uit)

Mijn lieve, lieve collega’s. Vandaag is het de laatste dag dat ik ze allemaal zie. Hun vakantie begint, de mijne is nog even uitgesteld.

Wat zag ik ze graag. Wat was het fijn met hen. Mensen, heel anders dan ik, en toch met een groot hart en een enorme openheid.

Dus ga ik wat zitten janken op het toilet. Kom ik met weggeveegde mascara terug binnen. Fake ik een snotvalling omdat ik zo zit te snuffen. Heb ik gelukkig 3 zakdoeken bij.

Mijn hart doet zeer, zo zeer.

Verdomme. Het is echt voorbij.


Acties

Information

4 responses

4 07 2008
kleine grappa

dat had je gedacht
het is niet voorbij
ik heb nog plannen
met jou
ik neem je mee
naar de schelde
ik kom je tuin straks binnengefietst
en in september
als de zon weer zachter wordt
zal ik je vragen
hoe maak jij een musical?
en je mascara
zal weer uitlopen
van de tranen
van het lachen

4 07 2008
veerle

Loslaten is niet makkelijk. Meer dan een jaar geleden zegde ik mijn vorige job op, maar ik denk nog regelmatig aan de collega’s van toen.

4 07 2008
elsje

ik lees je blog natuurlijk nog niet zo lang, maar mag ik hieruit opmaken dat je een nieuwe baan hebt?

5 07 2008
klaproos

ahhh loslaten is een sleutelwoord tantieris, ik moet dat ook leren:-)
kan ik bij jou in de leer komen dan??

xxx
klaproos

Geef een reactie

