Pieter

9 07 2008

Zenuwachtig, opgefokt …
” Onze toekomst ligt in uw handen”

Niet meteen bemoedigende, bevrijdende woorden.
Zo wel bedoeld, dat weet ik.
Maar de druk wordt heel groot.

Met het openbaar vervoer. Telkens mis ik wat, het is niet mijn dikste vriend, dat vervoer.
Dus de moed zit onderaan. In mijn maat 41.

En dan… hij fietst voorbij. In roodoranje hippe regenjas. Grote Hollandse fiets, leuke pet op. Mooie baard, grave tas.

Hij kijkt, lacht. Naar mij.
Een zekere arrogantie, dat wel…
maar hij lachte … naar mij.

Lang geleden dat ik het dacht en dat ik het zei.
Maar PIETER EMBRECHTS KAN MIJ KRIJGEN.
Nah!


Acties

Information

16 responses

9 07 2008
Hermelijn

WAW! Ik ben jaloers!

9 07 2008
veerle

En wat vindt je man daarvan?

9 07 2008
Patricia

Mij ook, MIJ OOK!!

9 07 2008
Tantieris

@Veerle: das een lang verhaal. Om het kort te houden: laat ons zeggen dat hij op het MAG-lijstje staat. 😉

9 07 2008
Margo

Ah, meneer lacht naar u?

Pieter kan mij ook krijgen!! Zo ne geweldig sexy gast. ‘k Zie hem met smurf ook goed overeenkomen. Toemme toch!

9 07 2008
babsie

MAG-lijstje??

9 07 2008
Tantieris

@babsie: Zo van “Magda? Damag!” (grapje tussen manlief en mezelf gepikt bij Friends)

9 07 2008
biezonder

Rrrrr lekker dier!

9 07 2008
kaatje

Och, gij sjansaar.

9 07 2008
zapnimf

Met of zonder HIV?

9 07 2008
AnamCara

Maar Tantieris, en dat op uw leeftijd! ;o)
Oei, het mes in de wonde, enzo…

10 07 2008
Tantieris

@biezonder en @kaatje: YES!
@zapnimf: das dan weer een andere discussie.
@Anamcara: plaaaaagstok! 😛

10 07 2008
Aïda

Sinds een dom onnozel idioot mannenverslindend starfuckend wicht van een tijdelijke collega ooit met hem aangepapt heeft toen hij regelmatig op ons bedrijf kwam én hij daar ook met open ogen ingetrapt is, is hij in ongenade gevallen bij mij. Zwaar ontgoocheld was ik, nooit gedacht van hem. ’t Was er ook zo één. Allee Pieter, de wereld loopt vol met intelligente vrouwen met humor en jij kiest ook al voor een barbie??? Dat gevoel, begrijp je?

🙂

Gelukkig heeft hij het wél tijdig ingezien, dat maakt hem al weer wat sympathieker. Hij mag ook al weer eens lachen naar mij.

10 07 2008
Tantieris

Heb ik ook al meer van hem gehoord. Nu ja, knappe mannen kiezen ALTIJD voor de Barbies. (hahaha)

12 07 2008
qahwa

Njam, pieter, njam.

14 07 2008
Linn

Mijn kan hij ook krijgen. Kuch.

Ik dacht wel dat ik een unieke smaak qua mannen had. Niet dus. 😦

Geef een reactie

