15 07 2008

Politiek is niet aan mij besteed. Actualiteit geeft me grijs haar. Ik ken daar niks van, ik wil daar niks van weten. Struisvogel, jaaaa, ik weet het.

Als mensen daar iets boeiend over zeggen, vind ik het amper interessant. Recht was vroeger het saaiste vak dat bestond, ik snapte alleen maar dat je op elke examenvraag een half punt kreeg, telkens wanneer je “als een goede huisvader …” antwoordde. Ik volg dat niet, ik ben daar te dom voor. (mmm, of zij praten met te zware woorden, dat kan ook)

Afin … ik ga er mij nu dus toch eens aan wagen. Want dit gaat me aan het hart, hier kan ik wakker van liggen.

Wat ik mij dus afvraag: MAGDA? Mogen ze een mens die iemand 24 jaar heeft verkracht en misbruikt, haar zwanger maakte en drie van haar kinderen afnam én eentje verbrandde, … (slik, slik, hijg, hijg) MOGEN ze zo’n krapuul (ik had gewaarschuwd dat ik kwaad ging worden) slechts tien jaar in een gevangenis stoppen omdat de wetgeving dat zo zegt? Is er dan niets mis met dezelfde wetgeving?

*vlammend, briesend en bruisend van colère*

MAGDA?????


Acties

Information

11 responses

15 07 2008
veerle

Je zou van minder woest worden.

15 07 2008
Sara

10 jaar per slachtoffer zou beter zijn…

15 07 2008
elke

Ik heb duidelijk iets gemist vandaag, ik weet niet waarover dit gaat. Maar het is degoutant en walgelijk. Ik ga maar niet zeggen waar ik voorstander van ben.

15 07 2008
Tantieris

@elke: http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=S91U7RH7&kanaalid=571
Ik was er echt niet goed van. 10 tot 15 jaar voor deze man….

15 07 2008
liza

Ik ben ook niet mee. Ben aan ’t zoeken op nieuwssites of ik zo’n bericht vind, maar ‘k zie het niet meteen…

15 07 2008
zapnimf

Eerst zien en dan geloven. Zo’n monster laten ze nooit meer vrij.

15 07 2008
Neneh

iemand die zoiets doet/gedaan heeft mag nooit weer vrij komen. Nooit!

15 07 2008
biezonder

En dan wil hij zijn memoires nog verkopen voor grof geld. Dat zal dan toch een boek zijn dat ik niet lees…

15 07 2008
Margo

Een tijdje geleden zag ik een reportage over dit drama. Dat zoiets kan gebeuren zonder dat iemand iets merkt!? En zijn vrouw, die wist van niks? Wat voor een debiele achterlijke blinde mol is dat dan niet?
Aan dit soort monsters (zelfs beesten doen zoiets niet) mag geen tijd, geen energie en geen cent meer verspild worden.
Tegen de muur en afschieten!
Voor mijn part mag voor dit soort debielen de doodstraf terug ingevoerd worden (enkel voor dit soort feiten die 100% zeker zijn). De maatschappij moet verdomme al die jaren meebetalen voor die hufters, terwijl zij rustig hun ouwe dag slijten in veiligheid, met een TV en 3 keer eten per dag. Vele gewone brave mensen hebben zelfs die luxe niet.
Knal alle Dutroux en Fournirets van deze wereld af godverdomme!
KNAL! 1 kogel door de kop. Dat kost de maatschappij 1 eurocent per klootzak in plaats van miljoenen en miljoenen.
Ja, ik ben ook een beetje boos. Vat dat op?

16 07 2008
elsje

O, wat een vreselijk verhaal. Je hart knijpt samen. En daarna word je boos. Klopt helemaal, dat voel ik ook.
Een kogel daarentegen daarin zie ik niet. Dat lost niets op, integendeel, dan word je zelf ook een dader die dan weer de kogel verdient en uiteindelijk… he, het lost wel wat op want dan is er op het laatst nog maar 1 mens over😉

16 07 2008
Margo

@ elsje
Een kogel lost alles op! Die hufters zijn het niet waard om nog langer onze zuurstof in te ademen! Bedenk de complete geruststelling voor slachtoffers en nabestaanden.

Geef een reactie

