Sex on stage

20 07 2008

Dit nummer doet me altijd aan vrijen denken. (voor familieleden die hier niet tegen kunnen (*tong in cheek*), gelieve meteen uw browser te sluiten).

De bas zit zo in je onderbuik. De gitaar is slepend en funky. De drums zacht en verleidelijk. De stem begint laag en diep. Qua voorspel is dit prima gedaan. De opbouw gaat ook nog. Maar ik heb al jaren het gevoel dat het absolute hoogtepunt ontbreekt. In de singleversie toch. Deze live-bewerking komt iets meer in de richting van een orgastisch gebeuren. De radio-uitvoering vond ik niet meteen op Youtube.

Afin … ik heb dikwijls het gevoel dat de muziek op één snaar blijft hangen. Het gaat maar door en door. Er wordt niet echt gewerkt naar een climax. Ook het naspel laat te wensen over. Een abrupt einde is nooit goed. Ook niet in de muziek.

*tong out cheek* (voor zover dat een geijkte uitdrukking kan zijn)

Acties

Information

2 responses

20 07 2008
muggenbeet

You Come 🙂

30 07 2008
elsje

ja, lekker nummer, maar niet ‘mijn’ sexsong… ik zal daar eens een blogje aan wagen. een andere keer dan wel te weten, ga vandaag ove de schattige Vlaamse kindjes schrijven die ik in Zuid-Frankrijk ontmoette…

Geef een reactie

