God

18 08 2008

Phil Collins zei ooit: “Je kan hem een telefoonboek laten zingen en dan is het nog steeds een hit

Op mijn vorig blog postte ik al eens iets van hem (dus sorry aan de lezers die dat lazen), maar ik treed de Phil absoluut bij.

Paul Carrack is de God van de onopvallende hithelden. Geen kat die hem meteen kent, maar hij is zo ontzettend goed. Dit nummer zet mijn heupen heel zachtjes in beweging. Mijn schouders draaien en mijn hoofd deint stilletjes op de muziek.

Paul, hij kan mij krijgen. (niet echt, maar zijn stem absoluut wel)

Acties

Information

2 responses

18 08 2008
The judgement of Chateaubrys / het awards-stokje : ChâteauBrys

[…] ik moet keuzes maken, niet? Ik ga ervanuit dat iedereen toch al Pietel, Michel, Tantieris en Artur leest, […]

18 08 2008
Peerke

Er zijn weinig muzikanten die ik heb leren kennen (luisteren) via mijn broer, maar Paul heb ik via hem. Een grote dankjewel daarvoor. Zijn stem is inderdaad goddelijk.

Geef een reactie

