Denonderd

20 08 2008

Een grote dikke BMW snijdt me bijna de pas af. Ik vloek. Mijn hoofd vult zich met seksistische gedachten die niet voor publicatie vatbaar zijn. De vrachtwagen in de tegenrichting gaat naar links. (voor hem naar rechts) Het kleine geitje achter mij schrikt even maar schuift dan ook richting berm.

Ik zie hen vóór ik ze hoor. Het lijkt wel Bruce Almighty, de auto’s verplaatsen zich in één ritme.

Een scène die een alledaagse (of toch zeker alleweekse) film is. Als je op 2 km van het ziekenhuis woont.

Onze maatschappij is nog zo fout niet. Iedereen gaat opzij voor Denonderd. Da’s schoon, eel schoon.

Acties

Information

5 responses

20 08 2008
klaproos

:-))
ik zou ook vloeken:-)
maar het heeft doorgaans geen zin hé,

doei doei,
ik ben weer op de digitale snelweg, “gelukkig”
groetjes
klaproos

20 08 2008
veerle

Gelukkig dat ze dat nog doen.

20 08 2008
Menck

Da’s iedere keer weer een zeer geruststellende waarneming. En een schone ook, da’s zeker.

20 08 2008
elsje

Denonderd, is dat een ambulance?
Domme Hollander he?

20 08 2008
kristof

In Holland kunnen de ambulanciers de radio van voorgangers uitschakelen en een signaal zenden. In België kan dat niet want voor de wet is elke ambulance dan een radio-station. En die hebben een vergunning nodig. Tss.

Geef een reactie

