Even

25 08 2008

Eigenlijk is dit meer een twitterbericht, zo van het linken enzo, maar ik vond dit zo prachtig …

Even vereeuwigen op mijn eigen plekje. Even ademen en genieten. Zo mooi! Groove is immens goed.

En dit is een pareltje.

Ontelbaar lief, en meer

Nu ik verder van je armen slaap
en jij zoveel dichter bij mijn dromen
Hoop ik dat wat is geweest
verbleekt bij wat moet komen

Dat ik vergeet hoe zacht wij net gewassen waren
hoe zoet jouw lippen konden zijn
Dat altijd een tweede keer kan lijken
en echter in de schijn

Maar hoe goed ik ook vergeten kan
al bleef ik tellen tot m’n dood
In de som van mijn verloren liefde
ben jij oneindig veel te groot

Acties

Information

5 responses

25 08 2008
veerle

Fijne blog ontdekt. Bedankt!

25 08 2008
niets.dan.vuur

Wooo, ja, zo mooi! Hop, de feedreader in.

25 08 2008
Lies

Slechts één woord: prachtig!

25 08 2008
lamazone

Vandaag ook gelezen, shoon he 🙂

26 08 2008
Groove G.

En zo zijn jullie allemaal lieve meisjes, al dan niet jonge, dames of ander, meer dierlijk, schoon. Dank.

De schrijvende ik heeft niet veel meer nodig dan af en toe een schouderklopje, de niet schrijvende teert op liefde.

Geef een reactie

