Gemis

26 08 2008

Zonder woorden,

alleen ogen spreken,

mijn hart roept

de drab der smart

verzandt in boezem

eenzaamheid

en gemis

isolement

hoe gaat het met je?

alles ok?

gaat het goed?

ben je blij?

zonder mij?

want ik mis je

meer dan ik kan zeggen

meer dan er woorden bestaan

meer dan ik wezenlijk kan uitdrukken

en plots weet ik

voel ik

valt de frank

het is niet jij en ik

het is jij

het is ik

maar nooit wij

nooit ons

daarin schuilt de koude, het ijs

verlatenheid

hoe een hart kan kloppen en slaan

en stil

vallen


Acties

Information

5 responses

26 08 2008
lies

voor ik dit las was ik iets vrolijker…
wel schoon.

26 08 2008
She

Mooi, heel mooi. Vooral het laatste deel.

26 08 2008
She

@ Tantieris: Ik weet bij jou nooit of troostende woorden nodig zijn of niet (ofwel, ik weet nooit waar het over gaat, je eigen leven nu, herinneringen, een ander leven, etc.)!

26 08 2008
elsje

ik word wel een beetje gek van al die berichtjes met wachtwoord. nodigt niet echt uit om langs te komen. of is dat je strategie?😉

26 08 2008
Tantieris

@lies: dank je wel.
@she: troostende woorden zijn altijd welkom. Ze helen de pijn, zelfs die van vroeger, van mezelf of van iemand anders. Dank je!
@elsje: voor sommigen is dat de bedoeling, voor jou zeker niet😉. Ik wil je gerust het paswoord geven. Liefs! (en blijf vooral langskomen😉 )

Geef een reactie

