Waar bloggen al goed voor is …

17 09 2008

Morgen heb ik mijn eerste in real life encounter met een man die ik leerde kennen via mijn ouwe blog.

Ahum … dat klinkt niet zoals het zou moeten. Ik verklaar me nader: Marc is een blogger die vroeger nog wel eens tijd had om te reageren op mijn bescheiden postjes. Heden ten dage is hij een drukbezette Antarcticaan. Donderdag komt hij in onze school praten over een project dat hij opstartte.

Het is een uniek project waar ik al maanden wildenthousiast over ben. Onze school kan/mag deelnemen en dat is super.

Ondertussen ben ik best een beetje zenuwachtig … Tantieris ziet er wel hetzelfde uit als ik. En ik lijk ook wel ontzettend op Tantieris. Maar er zijn verschillen, ja, die zijn er. Dewelke?

Misschien dat Marc het kan zeggen. Of toch maar liever niet?

Acties

Information

9 responses

17 09 2008
Laleña

hangt er van af of Tantieris smachtende en of hunkerend is 😉

17 09 2008
Joeri

Eerste? Tss, je vergeet mij! (hoewel…) *S*

17 09 2008
Tantieris

@Lalena: steeds smachtend en hunkerend 🙂 maar niet naar mannen op’t internet.
@Joeri: oooo, schande over mij en mijn nageslacht tot in eeuwigheid en drie dagen … volgende keer durf ik ook praten 😉

17 09 2008
elsje

Gaaf! Veel plezier dus!
Antarctische liefde lijkt me trouwens best frisjes, je kunt beter een Latin Lover aanschaffen, denk ik…

17 09 2008
chateaubrys

Sssspannend!

17 09 2008
marcozuidpolo

ja, ik moet toegeven, ik vind het ook best spannend. geen ijskoude of onderkoelde sympathieën van electronische impulsen maar pure gloedwarme passie voor pure en maagdelijke schoonheid. Waarmee ik natuurlijk Antarctica bedoel 😉
Iris, zorg je ervoor dat de verwarming niet aanstaat in je klas? Indien van wel, zorg je dan voor een dweil?
Tot morgen. Ik ben te herkennen aan een grote paravan die ik onder mij arm zal dragen!

17 09 2008
sodade

Ha, hij is het: MarcoZuidpolo. Had dat dan toch onmiddellijk gezegd…
Dit wordt hoe langer hoe boeiender, Tantieris, want die blog ligt al eeuwig stil.

17 09 2008
vandepotgerukte

’t Zal wel een koele kikker zijn dan. Ach zolang U niet van een koude kermis thuiskomt.

Was getekend

18 09 2008
Encounter of the coldest kind « Ziediswiedadieris

[…] Encounter of the coldest kind 18 09 2008 Een man met passie. Niks onderkoeld of ijzig. […]

Geef een reactie

