Regen en ons dak

18 09 2008

Twitteraars mét mij kennen de doffe ellende waar ik deze zomer door moest. Hels was het. Zowel voor mij als voor hen. Zij moesten namelijk twee, bijna drie, maanden mijn gezeur, gezaag, gejammer, gezever, gekreun en gesteun doorstaan. Met als één onderwerp: de regen en ons dak.
Vandaag kan ik met veel plezier zeggen dat het niet meer binnen regent.
We zwijgen over de schimmel en de schade die is ontstaan. (waarbij ik manlief wil herinneren aan het feit dat hij de verzekering nog moet bellen)

We verheugen ons in noorderbomen, daklatten, boensels en pannen.
Terence mét ons. Jihaa!

Acties

Information

4 responses

18 09 2008
veerle

Daar mag je ene op drinken.

18 09 2008
klaproos

lekker bewegelijke man :-)) aai laaik him

19 09 2008
elsje

Sorry dat ik het zeg maar Jezus wat een lekker ding is die TTD. En niet alleen door zijn losse heupen en geweldige stem 😉

19 09 2008
elsje

Ehrm… blij dat je dak weer op orde is! (dat zou ik door hem daaro in dat filmpje bijna over het hoofd zien!) 🙂

Geef een reactie

