Principieel zijn is niet altijd een zege.

25 10 2008

Ik ga iets doen dat tegen alle principes is. Mensen die me persoonlijk kennen (en ouwe gouwe trouwe lezers) zullen schrikken. Zich ernstige zorgen maken. Me misschien wel bellen of mailen om te vragen of alles ok is.

Hier volgt namelijk een nummer van Clouseau. Ja. U leest dat goed.

Tantieris (dé grootste Clouseau-hekelaar die er maar bestaat) gaat zich uiten (of laten uiten) met woorden van Koen en Kris.

Omdat zelfs de gebroeders Wauters (of is dat Wouters, ge moet niet vragen hoe ik op de hoogte ben!) af en toe eens iets zeggen wat ik voel of aan mij voelde gebeuren.

Omdat verlangen altijd moordend is, voor hart en ziel.

Omdat verlangens zelden gelijklopend zijn.

Omdat misverstandelijk verlangen zo’n zeer kan doen.

Omdat men verlangen niet aan banden kan leggen.

Acties

Information

2 responses

25 10 2008
klaproos

omdat het moordend is voor hart en ziel blijf ik verlangen naar dat 🙂

27 10 2008
doriennmien

Met op het einde nog de mooie stem van Ingeborg. Een goed lied ja, en zo zul je er nog wel meer vinden van Clouseau (op termijn??) 😉 Ik ben wel een fan, zoals je al wel hebt gemerkt 🙂

Geef een reactie

