Bb

27 10 2008

Af en toe dwarrel ik eens rond in BB-land. Het land der Bekende Bloggers. Ge komt daar wat tegen, amai!

Jan Leenders is iemand die ik zo leerde kennen. Hij is een unicum op het gebied van web-art, internet-kunst enzovoort.
Mijn kunstkennis heeft een hoog blond gehalte: ik kijk, ik denk, ik voel en dan … ja of neen. Geen Jan Hoet-geblablabla.

Vandaar dat ik echt geen waarde-oordeel over zijn werk kan uitspreken. Ik weet alleen dat het een verdomd toffe kerel is met weinig capsones en een leuk gevoel voor humor.

Vanavond heb ik een date met Jan Leenders. (Das wat anders dan ‘wie wordt de man van …’)

In onze toneelkring is het de gewoonte dat er tijdens de speelduur van elk stuk kunstwerken tentoongesteld worden. Vorig stuk waren dat werken van de Groene Varen, een Turnhoutse kunstacademie (mede-opgericht door mijn schoonzus, trouwens). Wanneer Spotgeesten van Noël Coward speelt, zullen dat dus werken van Jan zijn.

Leek me tof: mijn eerste toneelstuk in jaren en tijdens de pauzes het zicht op werken van een BB.

Ik vraag me nu trouwens af of ik mijn twit2art-schilderijtjes in de WC hang. Gewoonlijk sier ik die met gedichten van mijnentwege. Mmm, mijn wc-gedichten zijn van een lager allooi dan Jans werken … ‘k Zal ze maar thuislaten. Jan moest zo eens acute constipatie krijgen van mijn voorstel.

Acties

Information

3 responses

27 10 2008
Jan Leenders

Amai, zit ik hier te blozen achter mijn computer. Ik hoop dat het tegen vanavond verdwenen is 🙂

30 10 2008
spekvriend

Misschien moeten we een fanclub oprichten?

30 10 2008
Tantieris

@Jan: dat viel ontzettend mee, dat gebloos.
@spekvriend: das een gedacht. Ik wil wel de penningmeester zijn. (Alhoewel, ik heb een gat in mijn hand, dus toch maar een andere functie. Die van Fan, daar ben ik heel goed in)

Geef een reactie

