Huilen … nog maar eens

1 11 2008

Met tranen in mijn ogen van het lachen rij ik naar huis. Twee witte wijnen in mijn kas, wolkjes vanwege ongezegde, onrechtstreekse complimenten … genoten van samenzijn met mensen die net als ik zichzelf zeer graag horen praten, die af en toe ontzettend onzeker kunnen zijn, die soms denken dat de greenwichmeridiaan door hun … loopt maar tegelijk zo lief en creatief lopen te wezen. Het loopt lekker, het loopt wel los.

Verslaafd als ik ben … nog even mijn mail opendoen.

Mokerslag, zware hamer op mijn hoofd.

Weer tranen. Afscheid kwam later dan voorzien maar toch nog te vroeg …

Dag Lieve Lieve!


Acties

Information

4 responses

1 11 2008
elsje

Een van mijn beste vriendinnen heeft vandaag haar man begraven; ik huil met haar en jou mee.

1 11 2008
Kaatje

Zo’n afscheid komt helaas altijd te vroeg.
Knuffel!

3 11 2008
Stientje

Hadden we maar… woensdag zullen we… maar… te laat…

5 11 2008
Vandaag huil ik weer om alles … « Ziediswiedadieris

[…] Het was zo mooi. Zo mooi. Luc Versteylen die het beste van zichzelf gaf en me af en toe de wenkbrauwen deed fronsen.De zelfgeschreven teksten van haar zoon, haar broer. De stem van een oud-collega die met ware diva-allures Avé Maria zong. […]

Geef een reactie

