Wat ik soms niet begrijp (2)

6 11 2008

Wanneer ik in een stuk meespeel, herschrijft de regisseur het altijd zodanig dat ik in strakke pakjes over het podium moet huppelen en iemand zwaar moet binnendoen.
Ik zit niet graag in een strak pakje (gesproken door iemand die pas sedert vorig jaar terug een badpak aandoet – na een pauze van minstens 10 jaar) én ik doe niet graag vreemde mannen binnen.
Het voordeel is dat ik dan wat op mijn eten let en aan mijn buikspieren werk. Een ander minder groot nadeel is dat de man in kwestie al bijna 15 jaar samen is met zijn eigen man. Dus geen nare gevolgen… jihaa.

Volgens mij staat er op mijn voorhoofd ‘strakke del’ getatoeëerd?


Acties

Information

6 responses

6 11 2008
Wim

Hehe, wat een stuk moet dat wel niet zijn? (Toneelstuk that is).

6 11 2008
STIENTJE

Wil de gij echt weten wa ge allemaal uitstraalt? 😉

6 11 2008
vandepotgerukte

Mocht U mij kennen zou U mij nog steeds vreemd vinden. Dus heb ik dubbel pech!

Was getekend

6 11 2008
llx

Wat ik soms (ook) niet begrijp is waarom ik ooit gestopt ben met theater te regisseren. Nu kom ik zeker kijken. don’t worry ik kom incognito en zal heel ruim in de kleren zitten.

7 11 2008
Steffest

Het ligt niet aan jou hoor – elke goede regisseur is een manipulerende sadist die de juiste knoppen bij de acteurs zoekt om op te duwen zodat er wat niet te verhullen puurheid naar buiten komt.
Je zult dus een goede regiseur hebben he 🙂

11 01 2009
Linkliefdelijstjes « Ziediswiedadieris

[…] Nadat ik een twaalftal keren in babydoll/kruippakje met blonde bimbo-inslag “I wanna be loved by you” mocht […]

Geef een reactie

