Ik hou van …

13 11 2008

de gesprekken achteraf. Glas witte wijn in de hand. Regelmatig wat hapjes plukken van dienborden vergezeld van mooie jonge mensen. De handgebaren die groter worden, het stemgeluid dat volumineert. Omringd door een hoop taterende, schaterende, kwetterende onbekenden.

Hij en ik alleen. In de massa. In the crowd.

Dichter bij elkaar komen. Dansen rond elkaar. Strelen met ogen en woorden. Liefkozen met giechelende complimenten. Passioneel spreken over ‘het’ leven, ‘het’ werk, ‘de’ liefde … frustraties, genot … alles wordt daar uit de doeken gedaan. In een omgeving van stijve harken en rijke mensen.

Alleen daarom al verheug ik mij op oersaaie voordrachten, infosessies over beleggingen en aandelen.

Mijn hoofd doet wat het wil tijdens.

Mijn hart krijgt wat het wil nadien.

Hij kan mij krijgen. Al bijna elf jaar.


Acties

Information

One response

13 11 2008
klaproos

en hij is een gelukkig man 🙂
en jij eengelukkig schrijfster:-)

xxx
klaproos

Geef een reactie

