1 12 2008

Raar. Gek. Anders. Zo voel ik mij.

Ben ik misschien op mijn hoofd gevallen? Van lotje getikt?

Verschillende ritmes.
Mensen kunnen niet van me verwachten dat alles ok is nadat ze me hebben gekeeld en begraven.
Blijkbaar ben ik de enige die er zo over denkt.
Want vergeten en vergeven is niet iets dat gratis bij de Flair zit. Dat vraagt niet alleen tijd maar vooral veel respect en gevoeligheid.
Misschien moeten ze dat eens aan de Sint vragen. Die brengt binnenkort veel geschenken.

Ach ja, alleen voor de brave kindjes. Damn.


Acties

Information

Geef een reactie

